Studie ID Term ID Kilde Investeringsdetalje Målgruppe Overordnet effektmål Effektmål detaljeret Køn Effekt Signifikant Studiedesign Enhed Dansk
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Løn som 24-årig, pct. Piger -11,60 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Løn som 35-årig, pct. Piger 0,10 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel ansat fuldtid som 24-årig, pct. point Drenge -4,10 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel ansat fuldtid som 35-årig, pct. point Drenge 0,80 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater IQ testresultater, 18 år Drenge -0,04 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Antal års uddannelse som 27-årig Drenge 0,01 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel ingen mentale problemer, 18 år, pct. point Drenge 0,50 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Andel modtager af sociale ydelser som 35 årige, pct. point Drenge -0,02 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Antal års uddannelse som 27-årig Piger 0,04 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel ansat fuldtid som 24-årig, pct. point Piger -3,10 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel ansat fuldtid som 35-årig, pct. point Piger -0,60 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Andel modtager af sociale ydelser som 35 årige, pct. point Piger -0,02 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Løn som 24-årig, pct. Drenge -9,20 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
308 13 Black et al. (2011) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Løn som 35-årig, pct. Drenge 0,60 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), emotionelle problemer, 7 år Drenge 0,08 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), adfærdsproblemer, 7 år Drenge -0,47 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), hyperactivitet, 7 år Drenge -1,09 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), problemer i forhold til jævnaldrene, 7 år Drenge 0,05 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), sociale styrker, 7 år Drenge 0,40 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), emotionelle problemer, 7 år Piger -0,53 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), adfærdsproblemer, 7 år Piger -0,21 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), emotionelle problemer, 11 år Drenge 0,87 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), sociale styrker, 11 år Samlet 0,24 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), problemer i forhold til jævnaldrene, 11 år Samlet -0,50 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), hyperactivitet, 11 år Samlet -0,69 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), hyperactivitet, 7 år Piger -0,59 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), problemer i forhold til jævnaldrene, 7 år Piger -0,35 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), sociale styrker, 11 år Piger 0,25 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), hyperactivitet, 11 år Piger -0,43 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), problemer i forhold til jævnaldrene, 11 år Piger -0,26 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), adfærdsproblemer, 11 år Piger -0,16 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), emotionelle problemer, 11 år Piger -0,23 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), sociale styrker, 11 år Drenge 0,10 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), hyperactivitet, 11 år Drenge -1,55 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), sociale styrker, 7 år Piger 0,54 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), emotionelle problemer, 11 år Samlet -0,01 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), adfærdsproblemer, 11 år Drenge 0,35 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), adfærdsproblemer, 11 år Samlet -0,06 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), emotionelle problemer, 7 år Samlet -0,34 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), adfærdsproblemer, 7 år Samlet -0,26 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), hyperactivitet, 7 år Samlet -0,73 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), problemer i forhold til jævnaldrene, 7 år Samlet -0,20 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
307 13 Dee og Sievertsen (2018) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), sociale styrker, 7 år Samlet 0,48 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, matematik, 9. klasse Piger 0,51 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 15 årig, pct. point Piger -0,80 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 16 årig, pct. point Piger -1,00 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 17 årig, pct. point Piger -1,50 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 18 årig, pct. point Piger -1,60 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 19 årig, pct. point Piger -1,90 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 20 årig, pct. point Piger -1,10 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 21 årig, pct. point Piger -1,10 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 22 årig, pct. point Piger -1,10 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Antal års uddannelse som 27-årig Drenge 0,17 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Antal års uddannelse som 27-årig Piger -0,05 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 23 årig, pct. point Piger 0,00 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 24 årig, pct. point Piger -0,50 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 25 årig, pct. point Piger -1,30 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 26 årig, pct. point Piger -1,00 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 27 årig, pct. point Piger -0,40 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 15 årig, pct. point Drenge -1,90 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 16 årig, pct. point Drenge -2,50 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 17 årig, pct. point Drenge -3,70 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 18 årig, pct. point Drenge -3,80 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 19 årig, pct. point Drenge -4,50 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 20 årig, pct. point Drenge -3,60 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 21 årig, pct. point Drenge -3,90 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 22 årig, pct. point Drenge -4,30 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 23 årig, pct. point Drenge -3,50 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 24 årig, pct. point Drenge -3,00 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 25 årig, pct. point Drenge -1,80 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 26 årig, pct. point Drenge -0,60 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for kriminel handling senest som 27 årig, pct. point Drenge -1,90 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
306 13 Landersøe et al. (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, matematik, 9. klasse Drenge 0,30 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Fysisk helbred Andel fysiske vanskeligheder, pct. point Samlet -1,80 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel adfærdsvanskeligheder, pct. point Samlet -3,10 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel kognitive vanskeligheder, pct. point Samlet -1,50 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Fysisk helbred Andel nogen form for vanskeligheder, pct. point Samlet -4,90 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Omgænger Andel omgænger inden 3. klasse, pct. point Samlet -10,30 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, læsning, 3.-8. klasse Samlet 0,24 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, matematik, 3.-8. klasse Samlet 0,21 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Andel gennemført gymnasiet, pct. point Samlet 1,29 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Andel indskrevet på gymnasiet, pct. point Samlet 7,47 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
305 13 Dhuey et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel intellektuelt begavet, pct. point Samlet 2,60 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
304 13 Ponzo og Scoppa (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater TIMSS testresultater, videnskab, 4. klasse Samlet 1,50 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
304 13 Ponzo og Scoppa (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater TIMSS testresultater, matematik, 8. klasse Samlet 1,25 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
304 13 Ponzo og Scoppa (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater TIMSS testresultater, videnskab, 8. klasse Samlet 1,22 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
304 13 Ponzo og Scoppa (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater PIRLS testresultater, læsning, 4. klasse Samlet 2,67 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
304 13 Ponzo og Scoppa (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater TIMSS testresultater, matematik, 4. klasse Samlet 1,71 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
303 13 Muhlenweg (2010) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Andel "slået af et andet barn", 4. klasse, pct. point Samlet -6,00 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
303 13 Muhlenweg (2010) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater PIRLS testresultater, 4. klasse Samlet 0,30 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
303 13 Muhlenweg (2010) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Andel "ting stjålet fra barnet", 4. klasse, pct. point Samlet -5,00 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
303 13 Muhlenweg (2010) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Andel mobbet, 4. klasse, pct. point Samlet -9,00 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Antal års uddannelse som 45-årig Piger 0,18 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Løn, 41-45 årige, pct. Drenge -0,81 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel beskæftiget fuldtid, 41-45 årige, pct. point Drenge -0,13 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel beskæftiget, 25-54 årige, pct. point Drenge -0,04 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Løn, 41-45 årige, pct. Piger 0,14 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel beskæftiget fuldtid, 41-45 årige, pct. point Piger 0,73 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel beskæftiget, 25-54 årige, pct. point Piger 0,68 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Løn, 41-45 årige, pct. Samlet -0,27 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel beskæftiget fuldtid, 41-45 årige, pct. point Samlet 0,27 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel beskæftiget, 25-54 årige, pct. point Samlet 0,33 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Antal års uddannelse som 45-årig Drenge 0,13 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
301 13 Fredriksson og Öckert (2014) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Antal års uddannelse som 45-årig Samlet 0,16 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel ADHD diagnose, pct. point Samlet -2,90 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, matematik, 8. klasse Samlet 1,34 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, matematik, 5. klasse Samlet 6,63 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, matematik, 3. klasse Samlet 7,27 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, matematik, 1. klasse Samlet 10,34 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, matematik, 0. klasse Samlet 9,98 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, læsning, 8. klasse Samlet 2,27 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, læsning, 5. klasse Samlet 8,38 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, læsning, 3. klasse Samlet 7,41 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, læsning, 1. klasse Samlet 10,67 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, læsning, 0. klasse Samlet 8,17 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Omgænger Andel omgænger inden 3. klasse, pct. point Samlet -13,10 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
300 13 Elder og Lubotsky (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel læringsvanskeligheder, pct. point Samlet 0,10 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
299 13 Evans et al. (2010) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel modtaget Ritalin eller anden medicin mod ADD/ADHD, pct. point Samlet -1,56 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
299 13 Evans et al. (2010) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel ADHD diagnose, pct. point Samlet -2,08 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
299 13 Evans et al. (2010) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel modtager af ADD/ADHD medicin, pct. point Samlet -0,79 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
297 13 Dalsgaard et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Mentalt helbred Andel ADHD diagnose, pct. points Samlet 0,05 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 1. klasse Samlet 0,00 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 0. klasse Samlet 4,01 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 1. klasse Samlet 3,08 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 2. klasse Samlet 1,93 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 3. klasse Samlet 4,35 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 4. klasse Samlet 2,61 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 5. klasse Samlet -0,84 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 6. klasse Samlet 2,11 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 7. klasse Samlet 0,68 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), matematik, 8. klasse Samlet -0,34 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 0. klasse Samlet 1,97 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 2. klasse Samlet 0,19 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 3. klasse Samlet 0,72 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 4. klasse Samlet -0,42 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 5. klasse Samlet 3,42 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 6. klasse Samlet 4,21 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 7. klasse Samlet 1,41 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT), læsning, 8. klasse Samlet -0,95 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
296 13 Barua og Lang (2008) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Omgænger Andel gået klasse om før 9. klasse, pct. point Samlet -19,50 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, matematik, 3. klasse Samlet 0,56 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, matematik, 6. klasse Samlet 0,14 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), aggregeret problemmål, 7 år Samlet -0,71 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), problemer ift. jævnaldrende, 11 år Samlet -0,48 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), adfærdsproblemer, 11 år Samlet 0,02 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), sociale styrker, 11 år Samlet 0,27 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), hyperaktivitet, 11 år Samlet -0,49 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), emotionelle problemer, 11 år Samlet -0,12 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), aggregeret problemmål, 11 år Samlet -0,41 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), sociale styrker, 7 år Samlet 0,55 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), problemer ift. jævnaldrende, 7 år Samlet -0,17 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), hyperaktivitet, 7 år Samlet -0,88 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), adfærdsproblemer, 7 år Samlet -0,27 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel The Strengths and Difficulties Questionnaire (SDQ), emotionelle problemer, 7 år Samlet -0,41 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, læsning, 2. klasse Samlet 0,56 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, læsning, 4. klasse Samlet 0,46 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, læsning, 6. klasse Samlet 0,20 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
295 13 Sievertsen (2015) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, læsning, 8. klasse Samlet -0,21 Nej Regression discontinuity design Standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 9. klasse, pct. point Samlet 1,70 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 0. klasse, pct. point Samlet 3,50 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 1. klasse, pct. point Samlet 4,70 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 2. klasse, pct. point Samlet 5,70 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 3. klasse, pct. point Samlet 4,10 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 4. klasse, pct. point Samlet 4,50 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 5. klasse, pct. point Samlet 4,00 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 6. klasse, pct. point Samlet 3,10 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 7. klasse, pct. point Samlet 1,30 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 8. klasse, pct. point Samlet 1,70 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
294 13 Landersøe et al. (2019) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Beskæftigelse Andel mødre beskæftiget, når barn går i 10. klasse, pct. point Samlet 2,00 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Ja
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Andel irritabilitet ved 8-års-alderen, pct. point Samlet -3,00 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Andel hyperaktiv ved 8-års-alderen, pct. point Samlet -41,00 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Tilbagetrukkenhed ved 8-års-alderen Samlet -0,15 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Beroligelse ved 8-års-alderen Samlet 0,53 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Tilpasningsevne ved 8-års-alderen Samlet 0,21 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Emotionalitet ved 8-års-alderen Samlet 0,07 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Opmærksomhedsevne ved 8-års-alderen Samlet 1,06 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Reaktionsintensitet ved 8-års alderen Samlet Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Biologiske funktioners regularitet ved 8-års-alderen Samlet -0,21 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Reaktion på ændringer og ekstern stimulans ved 8-års-alderen Samlet -0,48 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater IQ testresultater ved 8-års-alderen Samlet 0,00 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Andel hyperaktiv ved 11-års-alderen, pct. point Samlet -20,00 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Tilbagetrukkenhed ved 11-års-alderen Samlet 0,06 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Tilpasningsevne ved 11-års-alderen Samlet 1,10 Ja Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Emotionalitet ved 11-års-alderen Samlet 0,15 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Opmærksomhedsevne ved 11-års-alderen Samlet 1,19 Ja Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Reaktionsintensitet ved 11-års-alderen Samlet -0,77 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Andel irritabilitet ved 11-års-alderen, pct. point Samlet -36,00 Nej Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Biologiske funktioners regularitet ved 11-års-alderen Samlet 0,04 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Reaktion på ændringer og ekstern stimulans ved 11-års-alderen Samlet -0,81 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
293 13 Mühlenweg et al. (2012) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater IQ testresultater ved 11-års-alderen Samlet 0,21 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
292 13 Puhani og Weber (2005) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater PIRLS testresultater, læsning, 4. klasse Piger 7,25 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
292 13 Puhani og Weber (2005) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater PIRLS testresultater, læsning, 4. klasse Samlet 25,83 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
292 13 Puhani og Weber (2005) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Andel opdaget på gymnasial uddannelse, pct. point Samlet 12,00 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
292 13 Puhani og Weber (2005) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater PIRLS testresultater, læsning, 4. klasse Drenge 59,83 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT) testresultater, læseforståelse, 0. klasse Samlet 2,44 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, læsning, 0. klasse Samlet 5,16 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Behavioral Problems Index (BPI), internaliserende adfærd, 0. klasse Samlet 0,23 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Behavioral Problems Index (BPI), eksternaliserende adfærd, 0. klasse Samlet -0,27 Nej Instrument variabel estimation Standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT) testresultater, læsegenkendelighed, 0. klasse Samlet 2,47 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Peabody Individual Achievement Test (PIAT) testresultater, matematik, 0. klasse Samlet 2,69 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Eksternaliseret problemadfærd, 0. klasse Samlet -0,13 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Internaliseret problemadfærd, 0. klasse Samlet -0,13 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Selvkontrol, 0. klasse Samlet 0,13 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Interpersonelle færdigheder, 0. klasse Samlet 0,20 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Trivsel Villighed til at lære, 0.klasse Samlet 0,49 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
291 13 Lubotsky og Kaestner (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, matematik, 0. klasse Samlet 7,58 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, matematik, 7. klasse Samlet 0,24 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, matematik, 4. klasse Samlet 0,39 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, læsning, 4. klasse Samlet 0,36 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, skrivning, 4. klasse Samlet 0,26 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, skrivning, 7. klasse Samlet 0,26 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, skrivning, 10. klasse Samlet 0,24 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, læsning, 7. klasse Samlet 0,27 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, læsning, 10. klasse Samlet 0,15 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
290 13 Smith (2009) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Foundation Skill Assessment (FSA) testresultater, matematik, 10. klasse Samlet 0,10 Ja Regression discontinuity design Standardiseret Nej
289 13 Lincove et al. (2006) Udsættelse af skolestart 0. klasse Uddannelse Andel uden uddannelse som 20-årig, pct. point Samlet 0,01 Nej Matching Ikke standardiseret Nej
289 13 Lincove et al. (2006) Udsættelse af skolestart 0. klasse Testresultater Testresultater, 8. klasse Samlet 0,23 Ja Matching Standardiseret Nej
289 13 Lincove et al. (2006) Udsættelse af skolestart 0. klasse Arbejdsudbud Løn som 25 årig (dollars) Samlet -175,00 Nej Matching Ikke standardiseret Nej
288 13 Datar (2006) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, læsning, 0. klasse Samlet 5,07 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
288 13 Datar (2006) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Item Response Theory (IRT) testresultater, matematik, 0. klasse Samlet 5,87 Ja Instrument variabel estimation Ikke standardiseret Nej
287 13 Depew og Eren (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Louisiana Educational Assessment Program (LEAP) testresultater, matematik, 8 klasse Piger 13,37 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
287 13 Depew og Eren (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for forbrydelse som 17 årig, pct. point Piger -1,50 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
287 13 Depew og Eren (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for forbrydelse som 17 årig, pct. point Drenge 0,00 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
287 13 Depew og Eren (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Louisiana Educational Assessment Program (LEAP) testresultater, sprog, 8. klasse Drenge 5,53 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
287 13 Depew og Eren (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Louisiana Educational Assessment Program (LEAP) testresultater, sprog, 8. klasse Piger 15,15 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
287 13 Depew og Eren (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater Louisiana Educational Assessment Program (LEAP) testresultater, matematik, 8 klasse Drenge 7,15 Nej Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
286 13 Cook og Kang (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Kriminalitet Andel dømt for forbrydelse som 17-19 årig, pct. point Samlet 0,80 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
286 13 Cook og Kang (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater End-of-Grade (EOG) testresultater, læsning, 7. klasse Samlet 5,58 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
286 13 Cook og Kang (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater End-of-Grade (EOG) testresultater, læsning, 6. klasse Samlet 5,70 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
286 13 Cook og Kang (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater End-of-Grade (EOG) testresultater, læsning, 8. klasse Samlet 4,62 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
286 13 Cook og Kang (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater End-of-Grade (EOG) testresultater, matematik, 6. klasse Samlet 5,11 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
286 13 Cook og Kang (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater End-of-Grade (EOG) testresultater, matematik, 7. klasse Samlet 4,79 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
286 13 Cook og Kang (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Testresultater End-of-Grade (EOG) testresultater, matematik, 8. klasse Samlet 4,01 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej
286 13 Cook og Kang (2016) Et år ældre ved skolestart 0. klasse Uddannelse Andel gået klasse om som 11-15 årig, pct. point Samlet 6,42 Ja Regression discontinuity design Ikke standardiseret Nej