Studie ID Term ID Kilde Investeringsdetalje Målgruppe Overordnet effektmål Effektmål detaljeret Køn Effekt Signifikant Studiedesign Enhed Dansk
364 16 Bjørnholt et al. (2017) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 6. klasse Testresultater De Nationale Test testresultater, læsning eller matematik, 6. klasse Samlet 0,02 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
364 16 Bjørnholt et al. (2017) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk eller matematik, 9. klasse Samlet 0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
356 16 Filges et al. (2019) Kompetenceudvikling af undervisere 0. til 10. klasse Trivsel Forstyrrende adfærd, 0. til 10. klasse Samlet 0,05 Nej Meta-analyse Standardiseret Nej
356 16 Filges et al. (2019) Kompetenceudvikling af undervisere 0. til 10. klasse Trivsel Problemadfærd, 0. til 10. klasse Samlet 0,27 Nej Meta-analyse Standardiseret Nej
356 16 Filges et al. (2019) Kompetenceudvikling af undervisere 0. til 10. klasse Trivsel Uopmærksomhed, 0. til 10. klasse Samlet 0,01 Nej Meta-analyse Standardiseret Nej
356 16 Filges et al. (2019) Kompetenceudvikling af undervisere 0. til 10. klasse Trivsel Koncentrationsproblemer, 0. til 10. klasse Samlet 0,05 Nej Meta-analyse Standardiseret Nej
356 16 Filges et al. (2019) Kompetenceudvikling af undervisere 0. til 10. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 0. til 10. klasse Samlet 0,04 Nej Meta-analyse Standardiseret Nej
356 16 Filges et al. (2019) Kompetenceudvikling af undervisere 0. til 10. klasse Trivsel Sociale kompetencer, 0. til 10. klasse Samlet 0,13 Ja Meta-analyse Standardiseret Nej
356 16 Filges et al. (2019) Kompetenceudvikling af undervisere 0. til 10. klasse Trivsel Socio-emotionelle færdigheder, 0. til 10. klasse Samlet 0,22 Ja Meta-analyse Standardiseret Nej
350 16 Jensen et al. (2020) Andelen af lærere uden undervisningskompetence i faget er 20 pct. eller derover i udskolingen 9. klasse Afgangskarakterer Andel undgår lave faglige resultater i dansk eller matematik i 9. klasse, pct. point Samlet 2,00 Nej Regression Ikke standardiseret Ja
350 16 Jensen et al. (2020) Meritlærer versus ordinær læreruddannelse eller andet 9. klasse Afgangskarakterer Andel får høje faglige resultater i dansk eller matematik i 9. klasse, pct. point Samlet -4,00 Ja Regression Ikke standardiseret Ja
337 16 Mikkelsen (2013) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer eller lærer med anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk og matematik, 9. klasse Samlet -0,09 Ja Regression Ikke standardiseret Ja
337 16 Mikkelsen (2013) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk og matematik, 9. klasse Samlet 0,02 Nej Regression Ikke standardiseret Ja
337 16 Mikkelsen (2013) Lærer med lang videregående uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk og matematik, 9. klasse Samlet -0,02 Nej Regression Ikke standardiseret Ja
337 16 Mikkelsen (2013) Lærer med diplomuddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk og matematik, 9. klasse Samlet 0,00 Nej Regression Ikke standardiseret Ja
322 16 Cowan og Goldhaber (2016) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 7. til 8. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 7. til 8. klasse Samlet 0,02 Ja Regression Standardiseret Nej
322 16 Cowan og Goldhaber (2016) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 6. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 4. til 6. klasse Samlet 0,01 Nej Regression Standardiseret Nej
322 16 Cowan og Goldhaber (2016) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 4. til 6. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 4. til 6. klasse Samlet 0,03 Ja Regression Standardiseret Nej
322 16 Cowan og Goldhaber (2016) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 7. til 8. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 7. til 8. klasse Samlet 0,05 Ja Regression Standardiseret Nej
322 16 Cowan og Goldhaber (2016) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 7. til 8. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 7. til 8. klasse Samlet 0,02 Ja Regression Standardiseret Nej
322 16 Cowan og Goldhaber (2016) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 7. til 8. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 7. til 8. klasse Samlet 0,06 Ja Regression Standardiseret Nej
322 16 Cowan og Goldhaber (2016) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 6. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 4. til 6. klasse Samlet 0,02 Ja Regression Standardiseret Nej
321 16 Clotfelter et al. (2007) Lærer har en masteruddannelse 3. til 5. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 3. til 5. klasse Samlet 0,00 Ja Paneldatamodel Standardiseret Nej
321 16 Clotfelter et al. (2007) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 3. til 5. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 3. til 5. klasse Samlet 0,02 Ja Paneldatamodel Standardiseret Nej
321 16 Clotfelter et al. (2007) Lærer har en masteruddannelse 3. til 5. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 3. til 5. klasse Samlet 0,00 Nej Paneldatamodel Standardiseret Nej
321 16 Clotfelter et al. (2007) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 3. til 5. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 3. til 5. klasse Samlet 0,03 Ja Paneldatamodel Standardiseret Nej
320 16 Chingos og Peterson (2011) Lærer har en masteruddannelse 6. til 8. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, læsning, 6. til 8. klasse Samlet -0,01 Nej Regression Standardiseret Nej
320 16 Chingos og Peterson (2011) Lærer har en masteruddannelse 6. til 8. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, matematik, 6. til 8. klasse Samlet -0,01 Nej Regression Standardiseret Nej
320 16 Chingos og Peterson (2011) Lærer har en masteruddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, læsning, 4. til 5. klasse Samlet 0,01 Nej Regression Standardiseret Nej
320 16 Chingos og Peterson (2011) Lærer har en masteruddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, matematik, 4. til 5. klasse Samlet 0,00 Nej Regression Standardiseret Nej
320 16 Chingos og Peterson (2011) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 6. til 8. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, læsning, 6. til 8. klasse Samlet 0,01 Nej Regression Ikke standardiseret Nej
320 16 Chingos og Peterson (2011) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 6. til 8. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, matematik, 6. til 8. klasse Samlet 0,01 Nej Regression Standardiseret Nej
320 16 Chingos og Peterson (2011) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, læsning, 4. til 5. klasse Samlet 0,00 Nej Regression Standardiseret Nej
320 16 Chingos og Peterson (2011) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Florida Comprehensive Assessment Test (FCAT) testresultater, matematik, 4. til 5. klasse Samlet 0,02 Ja Regression Standardiseret Nej
319 16 Darling-Hammond et al. (2005) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Texas Assessment of Academic Skills (TAAS) testresultater, matematik, 4. til 5. klasse Samlet 0,53 Ja Regression Ikke standardiseret Nej
319 16 Darling-Hammond et al. (2005) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Texas Assessment of Academic Skills (TAAS) testresultater, læsning, 4. til 5. klasse Samlet 0,58 Ja Regression Ikke standardiseret Nej
319 16 Darling-Hammond et al. (2005) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Stanford Achievement Test (SAT) testresultater, matematik, 4. til 5. klasse Samlet 0,41 Ja Regression Ikke standardiseret Nej
319 16 Darling-Hammond et al. (2005) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Stanford Achievement Test (SAT) testresultater, læsning, 4. til 5. klasse Samlet 0,52 Ja Regression Ikke standardiseret Nej
319 16 Darling-Hammond et al. (2005) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Aprenda testresultater, matematik, 4. til 5. klasse Samlet 1,41 Ja Regression Ikke standardiseret Nej
319 16 Darling-Hammond et al. (2005) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. til 5. klasse Testresultater Aprenda testresultater, læsning, 4. til 5. klasse Samlet 0,07 Nej Regression Ikke standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Lærer har en masteruddannelse 3. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 3. klasse Samlet 0,09 Ja Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Lærer har en masteruddannelse 3. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 3. klasse Samlet 0,03 Nej Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Lærer har en masteruddannelse 4. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 4. klasse Samlet -0,03 Nej Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Lærer har en masteruddannelse 4. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 4. klasse Samlet 0,08 Ja Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Lærer har en masteruddannelse 5. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 5. klasse Samlet -0,05 Nej Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Lærer har en masteruddannelse 5. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 5. klasse Samlet -0,01 Nej Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 3. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 3. klasse Samlet 0,38 Ja Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 3. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 3. klasse Samlet 0,50 Ja Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 4. klasse Samlet 0,16 Ja Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 4. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 4. klasse Samlet 0,28 Ja Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 5. klasse Testresultater Testresultater, læsning, 5. klasse Samlet 0,01 Nej Regression Standardiseret Nej
318 16 Goldhaber og Anthony (2007) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 5. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 5. klasse Samlet 0,18 Ja Regression Standardiseret Nej
317 16 Kane et al. (2008) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse
4. til 8. klasse Testresultater National Assessment of Educational Progress (NAEP) testresultater, læsning, 4. til 8. klasse Samlet -0,01 Nej Regression Standardiseret Nej
317 16 Kane et al. (2008) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse
4. til 8. klasse Testresultater National Assessment of Educational Progress (NAEP) testresultater, matematik, 4. til 8. klasse Samlet 0,00 Nej Regression Standardiseret Nej
317 16 Kane et al. (2008) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 4. til 8. klasse Testresultater National Assessment of Educational Progress (NAEP) testresultater, læsning, 4. til 8. klasse Samlet 0,01 Ja Regression Standardiseret Nej
317 16 Kane et al. (2008) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 4. til 8. klasse Testresultater National Assessment of Educational Progress (NAEP) testresultater, matematik, 4. til 8. klasse Samlet 0,00 Nej Regression Standardiseret Nej
316 16 Rockoff et al. (2011) Lærer har en masteruddannelse 4. til 8. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 4. til 8. klasse Samlet -0,03 Nej Regression Standardiseret Nej
316 16 Rockoff et al. (2011) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 4. til 8. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 4. til 8. klasse Samlet 0,04 Nej Regression Standardiseret Nej
316 16 Rockoff et al. (2011) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 4. til 8. klasse Testresultater Testresultater, matematik, 4. til 8. klasse Samlet 0,04 Nej Regression Standardiseret Nej
315 16 Jepsen og Rivkin (2009) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 2. til 4. klasse Testresultater Stanford Achievement Test (SAT) testresultater, matematik, 2. til 4. klasse Samlet 0,00 Ja Paneldatamodel Standardiseret Nej
315 16 Jepsen og Rivkin (2009) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 2. til 4. klasse Testresultater Stanford Achievement Test (SAT) testresultater, læsning, 2. til 4. klasse Samlet 0,00 Ja Paneldatamodel Standardiseret Nej
313 16 Glazerman et al. (2006) Meritlærer versus anden lærer 1. til 5. klasse Omgænger Andel omgænger, 1. til 5. klasse, pct. point Samlet 0,94 Nej Lodtrækningsforsøg Ikke standardiseret Nej
313 16 Glazerman et al. (2006) Meritlærer versus anden lærer 1. til 5. klasse Testresultater Iowa Test of Basic Skills (ITBS) testresultater, matematik, 1. til 5. klasse Samlet 0,15 Ja Lodtrækningsforsøg Standardiseret Nej
313 16 Glazerman et al. (2006) Meritlærer versus anden lærer 1. til 5. klasse Testresultater Iowa Test of Basic Skills (ITBS) testresultater, læsning, 1. til 5. klasse Samlet 0,03 Nej Lodtrækningsforsøg Standardiseret Nej
313 16 Glazerman et al. (2006) Meritlærer versus anden lærer 1. til 5. klasse Fravær Antal dages fravær Samlet 0,52 Nej Lodtrækningsforsøg Ikke standardiseret Nej
313 16 Glazerman et al. (2006) Meritlærer versus anden lærer 1. til 5. klasse Fravær Andel fraværende mere end 10 pct. af et skoleår, pct. point Samlet 0,52 Nej Lodtrækningsforsøg Ikke standardiseret Nej
312 16 Rivkin et al. (2005) Andel af lærere med en masteruddannelse 4. klasse Testresultater Texas Assessment of Academic Skills (TAAS) testresultater, læsning, 4. til 7. klasse Samlet 0,00 Nej Paneldatamodel Standardiseret Nej
312 16 Rivkin et al. (2005) Andel af lærere med en masteruddannelse 4. klasse Testresultater Texas Assessment of Academic Skills (TAAS) testresultater, matematik, 4. til 7. klasse Samlet -0,02 Nej Paneldatamodel Standardiseret Nej
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, engelsk, 9. klasse Samlet -0,05 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, fransk, 9. klasse Samlet -0,12 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, tysk, 9. klasse Samlet -0,03 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, kristendom, 9. klasse Samlet -0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, samfundsfag, 9. klasse Samlet -0,22 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, historie, 9. klasse Samlet 0,10 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, matematik, 9. klasse Samlet 0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, fysik/kemi, 9. klasse Samlet 0,14 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, biologi, 9. klasse Samlet 0,00 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, geografi, 9. klasse Samlet 0,03 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, idræt, 9. klasse Samlet 0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk, 9. klasse Samlet 0,02 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, engelsk, 9. klasse Samlet 0,03 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, fransk, 9. klasse Samlet -0,02 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, tysk, 9. klasse Samlet -0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, kristendom, 9. klasse Samlet -0,02 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, samfundsfag, 9. klasse Samlet 0,13 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, historie, 9. klasse Samlet -0,04 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, matematik, 9. klasse Samlet 0,10 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, fysik/kemi, 9. klasse Samlet 0,19 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, biologi, 9. klasse Samlet 0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, geografi, 9. klasse Samlet 0,05 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus lærer uden videre uddannelse end gymnasiet 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, idræt, 9. klasse Samlet 0,10 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 8. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, dansk, 8. klasse Samlet -0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 6. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, matematik, 6. klasse Samlet -0,02 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 6. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, dansk, 6. klasse Samlet 0,03 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 4. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, dansk, 4. klasse Samlet 0,00 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 8. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, biologi, 8. klasse Samlet 0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, geografi, 9. klasse Samlet 0,03 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, biologi, 9. klasse Samlet 0,03 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, fysik/kemi, 9. klasse Samlet 0,06 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, matematik, 9. klasse Samlet 0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, historie, 9. klasse Samlet 0,11 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, samfundsfag, 9. klasse Samlet 0,20 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, kristendom, 9. klasse Samlet -0,02 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, tysk, 9. klasse Samlet -0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, fransk, 9. klasse Samlet 0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, engelsk, 9. klasse Samlet -0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede)
9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk, 9. klasse Samlet 0,05 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, idræt, 9. klasse Samlet 0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 8. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, geografi, 8. klasse Samlet 0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Lærer med undervisningskompetence i faget (formelle eller vurderede) 8. klasse Testresultater De Nationale Test (DNT) testresultater, fysik/kemi, 8. klasse Samlet 0,02 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer
9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk, 9. klasse Samlet 0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, engelsk, 9. klasse Samlet -0,05 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, fransk, 9. klasse Samlet 0,06 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, tysk, 9. klasse Samlet 0,03 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, kristendom, 9. klasse Samlet -0,03 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, samfundsfag, 9. klasse Samlet -0,07 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, historie, 9. klasse Samlet -0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, matematik, 9. klasse Samlet 0,05 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, fysik/kemi, 9. klasse Samlet -0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, biologi, 9. klasse Samlet 0,01 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, geografi, 9. klasse Samlet -0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus meritlærer 9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, idræt, 9. klasse Samlet -0,02 Nej Paneldatamodel Standardiseret Ja
311 16 Kristensen og Skov (2019) Ordinær læreruddannelse versus anden uddannelse
9. klasse Afgangskarakterer Afgangskarakterer, dansk, 9. klasse Samlet 0,04 Ja Paneldatamodel Standardiseret Ja